🔰اهمیت تربیت فرزند بر اساس دین اسلام 


رسول خدا (ص) می فرمودند: «قرآن روز قیامت مرد رنگ پریده ای را می آورد و به پروردگارش می گوید: این شخص، کسی است که من روزش را با تشنگی و شبش را به بیداری گرفته بودم و طمع او را به رحمت تو قوی تر کرده بودم و آروزهایش را به مغفرت تو گسترده بودم، پس بر اساس گمان من درباره اش عمل کن، خدا می فرماید: مُلک را به دست راستش و جاودانگی را به دست چپش دهید... پدر و مادرش را زیوری دهید که تمام دنیا با آنچه در آن است به ارزش آن نباشد، پس همه مردم روز قیامت به آن پدر و مادر می نگرند و آن دو را عظیم می شمارند و خودشان نیز از این مقامشان به شگفتی فرو می روند و می پرسند: پروردگارا! این عظمت از کجاست؟ خدا می فرماید: این عظمت به سبب آموختن #قرآن به فرزندتان و #تربیت او بر اساس دین اسلام و محبت پیامبر (ص) و علی (ع) است.» (التفسیر المنسوب الی الامام العسکری، ص 450، بحارالانوار، ج 89، ص 32)


#مکتب_اسلامی
#خانواده_محوری
#قرآن_محوری

برای رفتن به وبسایت مکتب اسلامی(راه رسیدن به تمدن)برروی عبارت زیر کلیک کنید:

maktab_eslam